Regulamin
1. DEFINICJE
- WEBMOTION – WEBMOTION z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Żółkiewskiego 3, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 622-262-23-14.
- System – „.irone - system hurtowy" - platforma internetowa zaprojektowana i wykonana przez WEBMOTION o dostępie autoryzowanym, umożliwiający zarządzanie sprzedażą hurtową.
- Oprogramowanie – oprogramowanie Systemu, stanowiące przedmiot autorskich praw majątkowych WEBMOTION, służące do prowadzenia działalności. Oprogramowanie składa się z dwóch integralnych części:
- część klienta, zabezpieczona loginem i hasłem, służąca do składania zamówień, pobierania informacji o produktach.
- część administracyjna, zabezpieczona loginem i hasłem, dostępna wyłącznie dla Klienta służąca do administracji i zarządzania zasobami systemu.
- Klient – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług świadczonych przez WEBMOTION w Systemie i spełniająca warunki określone w Regulaminie.
- Konto / Konta – indywidualne konta dla klientów systemu hurtowego w ramach posiadanej przez Klienta licencji. Konta w Systemie prowadzone są przez WEBMOTION pod unikalną nazwą będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są informacje o Kliencie oraz o jego działaniach w ramach Systemu.
- Adres – adres internetowy, pod którym dostępny jest System przypisany Klientowi. Adres jest przypisywany automatycznie przez WEBMOTION.
- Okres Testowy - bezpłatny okres testowania Oprogramowania, trwający 60 dni kalendarzowych od dnia utworzenia konta głównego (administracyjnego) dla Klienta. Okres Testowy może być przedłużony na warunkach określonych w Regulaminie.
- Regulamin – niniejszy Regulamin systemu .irone.
- Cennik – cennik usług świadczonych Klientowi przez WEBMOTION w ramach Systemu.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA, ZAWARCIE UMOWY
- WEBMOTION jako producent i operator Systemu, umożliwia Klientowi samodzielne prowadzenie działalności handlowej za pośrednictwem Systemu.
- Warunkiem korzystania z usług świadczonych przez WEBMOTION w Systemie oraz momentem zawarcia Umowy z Klientem jest rozpoczęcie korzystania z Systemu. W celu rozpoczęcia działalności w oparciu o System należy wypełnić formularz rejestracyjny umieszczony w serwisie irone.pl
- WEBMOTION może żądać uwiarygodnienia przez Klienta jego danych w Okresie Testowym.
- WEBMOTION tworzy dla Klienta Konto główne - administracyjne Systemu oraz adres internetowy z chwilą dokonania przez Klienta prawidłowej Rejestracji, tj. Rejestracji dokonanej w szczególności zgodnie z postanowieniami art. 2 pkt. 2.3. Regulaminu.
- WEBMOTION informuje Klienta o adresie internetowym gdzie został uruchomiony System, za pośrednictwem którego możliwe jest logowanie. Przekazanie informacji o adresie internetowym następuje, za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na podany przez Klienta w trakcie Rejestracji adres e-mail.
- W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Klienta podanych podczas Rejestracji, Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie WEBMOTION pocztą elektroniczną.
- Warunkiem technicznym korzystania z usług oferowanych przez WEBMOTION w ramach Systemu jest posiadanie komputera z dostępem do sieci Internet oraz z zainstalowaną przeglądarką internetową, a także konto poczty elektronicznej działającego na dowolnym serwerze.
- Klient po utworzeniu Konta może zamieszczać informacje w systemie, korzystając z odpowiednich opcji lub przy pomocy instrukcji "Szybki start", która jest dostarczona z chwilą utworzenia licencji testowej tzw. "Okres Testowy".
- Klient może posiadać dowolną liczbę Kont klientów, oraz produktów (indeksów). Każde z nich podlega opłacie zgodnie z punktem art. 7 Regulaminu.
- WEBMOTION zastrzega sobie prawo do nie podjęcia współpracy (nie zawarcia Umowy) z Klientem bez podawania przyczyny. O nie podjęciu współpracy WEBMOTION powiadomi Klienta drogą elektroniczną.
- Licencja obejmuje korzystanie z Systemu przez Klienta zgodnie z Regulaminem.
3. OKRES TESTOWY
- Po dokonaniu prawidłowej Rejestracji, WEBMOTION umożliwia testowe korzystanie z Systemu oraz prowadzenie działalności przez okres 60 dni kalendarzowych od dnia utworzenia dla Klienta Konta (podstawowy Okres Testowy).
- Konto w Okresie Testowym jest odpowiednio oznakowane przez WEBMOTION poprzez umieszczenie na stronie Systemu daty wygaśnięcia Okresu Testowego.
- Z tytułu umożliwienia testowego korzystania z Oprogramowania oraz prowadzenia działalności w trakcie Okresu Testowego WEBMOTION nie pobiera od Klienta żadnych opłat.
- W razie zgłoszenia przez Klienta do WEBMOTION, w terminie określonym w art. 3.1, woli rozpoczęcia prowadzenia stałej działalności w Systemie, WEBMOTION wystawi fakturę za licencję obejmującą korzystnie z Systemu wg. ilości klientów i indeksów wprowadzonych do Systemu przez Klienta. WEBMOTION zastrzega sobie prawo do usunięcia wszystkich danych i informacji dla którego w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia zakończenia Okresu Testowego, w przypadku kiedy WEBMOTION nie otrzyma informacji o chęci rozpoczęcia prowadzenia stałej działalności w Systemie - zakupu licencji przez Klienta.
- W przypadku braku zgłoszenia przez Klienta do WEBMOTION, w terminie określonym w art. 3.1, woli rozpoczęcia prowadzenia stałej działalności w Systemie, następuje automatyczna dezaktywacja dostępu do utworzonej licencji.
4. WARUNKI KOMERCYJNEGO URUCHOMIENIA APLIKACJI
- Warunkiem prowadzenia stałej działalności przez Klienta jest podjęcie przez Klienta działań opisanych w niniejszym artykule.
- W celu rozpoczęcia prowadzenia stałej działalności, w czasie trwania Okresu Testowego, wskazanego w art. 3.1., Klient zgłasza WEBMOTION wolę rozpoczęcia prowadzenia stałej działalności w Systemie.
- W oparciu o decyzje Klienta, następuje umożliwienie prowadzenia stałej działalności w Systemie, zgodnie z licencją Systemu.
- Klient będący podatnikiem podatku od wartości dodanej (VAT) z siedzibą na terytorium kraju Unii Europejskiej innego niż Polska zobowiązany jest podać numer identyfikacyjny, pod którym jest zarejestrowany jako podatnik dla transakcji wewnątrzwspólnotowych w kraju miejsca prowadzenia działalności, do jakiej korzystać będzie z systemu.
- WEBMOTION zobowiązuje się do umożliwienia prowadzenia stałej działalności w Systemie w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania od Klienta decyzji drogą elektroniczną.
- Korzystanie z dodatkowych usług może odbywać się na zasadach i warunkach określonych w regulaminach świadczenia poszczególnych usług lub innych dokumentach określających zasady świadczenia tych usług.
5. PRAWA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA
- Dozwolone jest nieograniczone korzystanie z Systemu zgodnie z Regulaminem za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej pod następującymi warunkami:
- System nie może być rozpowszechniany i zwielokrotniany w postaci, w jakiej został udostępniony Klientowi przez WEBMOTION. Rozpowszechnianie lub zwielokrotnianie Systemu w postaci kompletnej lub niekompletnej oraz uzupełnianie oprogramowania dodatkowymi składnikami jest zabronione.
- Klient nie ma prawa do korzystania z udostępnionych mu narzędzi i innych składników Systemu w sposób inny, aniżeli opisany w Regulaminie. W szczególności Klient nie jest uprawniony do utrzymywania systemu na serwerach innych niż serwery WEBMOTION oraz pobierania i umieszczania jakichkolwiek składników Systemu udostępnionych przez WEBMOTION na serwerach innych niż serwery WEBMOTION - dotyczy to również wszystkich materiałów związanych z Systemem.
- Od chwili dokonania prawidłowej Rejestracji, Klient może korzystać z dostępnych w Systemie narzędzi zgodnie z ich przeznaczeniem. Klient nie jest uprawniony do dokonywania modyfikacji udostępnionych składników.
- Klientowi nie wolno korzystać z Kont, należących do innych Klientów ani udostępniać swojego Konta innym osobom, za wyjątkiem udostępnienia osobom należycie umocowanym przez Klienta do działania w jego imieniu.
- Klientowi zabronione jest:
- Dokonywanie tłumaczeń bez zgody WEBMOTION, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian lub modyfikacji w Systemu. Modyfikacje lub inne wymienione wyżej zmiany stanowią naruszenie prawa autorskiego i niniejszej umowy.
- Najem lub dzierżawa Systemu, System nie może być wynajmowany lub wydzierżawiany przez Klienta.
- Dezasemblacja, dekompilacja lub jakiekolwiek inne zwielokrotnianie kodu oprogramowania lub tłumaczenie jego formy w zakresie przekraczającym zezwolenie wynikające z odpowiednich przepisów obowiązującego prawa.
- Umieszczanie przez Klienta materiałów i informacji na stronach Systemu może dotyczyć wyłącznie materiałów, co do których Klientowi przysługują prawa do ich wykorzystania.
- Zawartość Systemu, tworzona przez Klienta nie może naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
- Z uwzględnieniem postanowień Załącznika nr 3 do niniejszego Regulaminu, Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich przepisów regulujących jego działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia działalności, w tym przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za nieprawdziwość złożonych oświadczeń oraz niedopełnienie obowiązków wynikających z Regulaminu.
6. PRAWA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ WEBMOTION
- WEBMOTION dołoży wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia bezawaryjności i ciągłości działania Systemu, oraz serwerów WEBMOTION.
- WEBMOTION, umożliwiając korzystanie z oprogramowania w ramach Systemu, nie staje się w jakimkolwiek zakresie stroną dokonywanych przez Klienta, działań i operacji w Systemie.
- WEBMOTION, nie ponosi odpowiedzialności za zawartość Systemu (w tym informacji), zachowania i decyzji Klienta oraz osób pracujących w ramach licencji w Systemie. WEBMOTION, nie ponosi odpowiedzialności za następstwa działań Klienta.
- WEBMOTION, zastrzega sobie prawo do usunięcia Kont, informacji lub zawieszenia świadczenia usług w ramach licencji na rzecz Klienta w szczególności poprzez zablokowanie możliwości korzystania z jednego, kilku lub wszystkich Kont Klienta lub zawieszenie (blokada) możliwości korzystania z poszczególnych funkcjonalności Systemu, w przypadkach opisanych w niniejszym art. 6 oraz w pozostałych przypadkach wskazanych w Regulaminie. Zablokowanie możliwości korzystania z Konta oraz blokada możliwości korzystania z funkcjonalności Systemu związanych z dokonywaniem transakcji w Systemie, wyłączają możliwość dokonywania transakcji w Systemie, którego dotyczy blokada. Blokada możliwości korzystania z funkcjonalności Systemu związanych z dokonywaniem transakcji w Systemie. Usunięcie Konta lub blokada Konta mogą być poprzedzone umieszczeniem w danym Koncie przez WEBMOTION komunikatu informującego o planowanym usunięciu Konta przez WEBMOTION lub planowanym wyłączeniu możliwości dokonywania transakcji w Systemie w ramach Konta.
- WEBMOTION, może zablokować na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta danego Klienta lub zablokować możliwość korzystania z niektórych funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy działania lub zaniechania Klienta naruszają postanowienia Regulaminu, negatywnie wpływają na dobre imię WEBMOTION lub w inny sposób szkodzą WEBMOTION.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania lub zaniechania będące podstawą do zablokowania Konta w szczególności ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą względem WEBMOTION.
- WEBMOTION, zastrzega sobie prawo do okresowego zawieszenia funkcjonowania Oprogramowania ze względów technicznych. WEBMOTION zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by przerwy techniczne były przeprowadzane w czasie najmniej uciążliwym dla Klienta. O planowanych przerwach WEBMOTION będzie informował Klienta poprzez umieszczenie stosownych komunikatów w Systemie.
- WEBMOTION nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego korzystania lub brak możliwości korzystania z Systemu przez Klienta z przyczyn niezależnych od WEBMOTION, w szczególności z tytułu czasowej niedostępności Systemu tudzież niemożności dokonywania w ramach Systemu transakcji. WEBMOTION nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych przez Klienta korzyści oraz nie odpowiada za skutki awarii i usterek Systemu, w tym Systemu spowodowane czynnikami niezależnymi od WEBMOTION.
- WEBMOTION, zastrzega sobie prawo do dowolnego modyfikowania oprogramowania Systemu.
- Klient wyraża zgodę na logowanie się do wszystkich Kont, należącego do Klienta przez osoby wyznaczone przez WEBMOTION, w celu prawidłowej obsługi technicznej.
- Autorskie prawa majątkowe do Oprogramowania oraz do poszczególnych jego składników, do elementów graficznych Systemu, a w szczególności do logo „.irone”, do układu i kompozycji Systemu (tzw. layout) oraz prawa własności przemysłowej, w tym prawa ze zgłoszenia znaków towarowych oraz prawa ochronne na znaki towarowe umieszczone w Systemie, przysługują WEBMOTION oraz podmiotom powiązanym z WEBMOTION. Wykorzystywanie przez Klienta wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej, jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie z nich jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody WEBMOTION lub podmiotów powiązanych z WEBMOTION. WEBMOTION przysługuje również prawo do koncepcji Systemu rozumianej jako całokształt rozwiązań funkcjonalnych i elementów wizualnych. Klient nie może podejmować jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia oprogramowania Systemu poza Systemem i serwerami WEBMOTION. Zabrania się umieszczanie na serwerach i stronach internetowych innych niż WEBMOTION, odnośników do adresu Systemu przypisanego w ramach licencji Klienta.
7. OPŁATY
- Usługi, świadczone przez WEBMOTION w ramach Systemu w związku z umożliwieniem prowadzenia stałej działalności przez Klienta są odpłatne. Wszystkimi opłatami obciążany jest Klient. Wysokość opłat określa cennik dostępny w serwisie irone.pl,
- Podstawowym okresem rozliczeniowym dla Klientów jest miesiąc kalendarzowy. Obowiązuje on w szczególności w odniesieniu do opłaty abonamentowej z tytułu świadczenia usług związanych z umożliwieniem Klientowi prowadzenie działalności. Opłaty oferowane przez WEBMOTION w związku z usługami świadczonymi za pośrednictwem Systemu, z uwagi na charakter tych usług, mogą być pobierane w oparciu o inne okresy rozliczeniowe (np. rok kalendarzowy) lub jednorazowo.
- Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego wystawiana jest faktura VAT na kwotę opłaty abonamentowej lub innej stosownej opłaty. Danymi do faktury są dane podane przez Klienta w momencie dokonywania Rejestracji. W odniesieniu do niektórych usług podstawowych lub dodatkowych, z uwagi na charakter tych usług, faktura VAT na kwotę stosownej opłaty może być wystawiona przed rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego lub przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi (z góry).
- Wraz z akceptacją niniejszego Regulaminu Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Niniejsze postanowienie stanowi „akceptację” na przesyłanie faktur w formie elektronicznej w rozumieniu odrębnych przepisów. Dla zapewnienia autentyczności pochodzenia faktur VAT, w rozumieniu odrębnych przepisów, faktury w formie elektronicznej w dniu ich wystawienia zostaną wysłane pocztą elektroniczną e-mail do Klienta. Dla zapewnienia integralności treści faktur VAT, w rozumieniu odrębnych przepisów, faktury przesyłane w formie elektronicznej będą generowane jako pliki w formacie PDF, zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zmianę danych faktury. Strony deklarują wzajemnie zapewnienie wiarygodnej ścieżki audytu pozwalającej skontrolować i wykazać związek pomiędzy daną fakturą przesłaną w formie elektronicznej a przebiegiem dokumentowanej w ten sposób transakcji.
- Na zasadach analogicznych do opisanych w punkcie 7.4. Klient wyraża zgodę na przesyłanie innych dokumentów księgowych.
- Opłata abonamentowa lub inna stosowna opłata, w tym za dany okres rozliczeniowy, płatna jest na rachunek bankowy WEBMOTION wskazany na fakturze VAT w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego WEBMOTION należną kwotą z tytułu opłaty abonamentowej lub innej stosownej opłaty. Koszty przelewu w całości pokrywa Klient.
- WEBMOTION zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z Klientem w trybie natychmiastowym (bez wypowiedzenia) w przypadku zalegania przez Klienta z płatnościami na rzecz WEBMOTION przez okres dłuższy niż 30 dni, licząc od upływu terminu płatności podanego na fakturze oraz bezskutecznego upływu terminu zapłaty zaległych należności określonego w wezwaniu do zapłaty skierowanym przez WEBMOTION pod adresem Klienta. Działania Klienta podejmowane w celu uniknięcia obowiązku uiszczenia opłat należnych WEBMOTION, jak również niedotrzymanie przez Klienta wyznaczonego terminu płatności mogą skutkować blokadą jednego, kilku lub wszystkich Kont, należących do Klienta.
- Przez okres, w którym Konto pozostaje zablokowane lub zablokowana jest możliwość korzystania przez Klienta z funkcjonalności Systemu będzie pobierana opłata abonamentowa w wysokości określonej w Cenniku..
- Jeśli licencja System zostanie zakupiona do 15 dnia danego miesiąca kalendarzowego, wówczas na początku kolejnego miesiąca Klienta wystawi fakturę na kwotę stanowiącą równowartość opłaty abonamentowej właściwej dla danego pakietu, z którego korzysta Klient.
- Jeśli licencja System zostanie zakupiona w okresie od szesnastego dnia miesiąca do końca miesiąca, to na początku kolejnego miesiąca WEBMOTION wystawi fakturę na kwotę stanowiącą połowę opłaty abonamentowej właściwej dla danego pakietu, z którego korzysta Klient.
8. PRYWATNOŚĆ I POUFNOŚĆ
- WEBMOTION dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia ochrony danych osobowych Klient oraz innych poufnych danych i informacji przekazanych przez Klienta WEBMOTION, w tym danych osobowych Klientów Klienta. W szczególności WEBMOTION stosuje środki organizacyjne i techniczne służące bezpieczeństwu przekazanych danych i informacji, w tym środki wymagane w przepisach obowiązującego prawa.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów i Pracowników Klienta reguluje Załącznik nr 1 do Regulaminu – „Polityka Prywatności”.
9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamację można złożyć na piśmie. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Klienta (w szczególności numer NIP) oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń i żądaną rekompensatę.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji a przed jej rozpatrzeniem, WEBMOTION zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Za dzień złożenia reklamacji uznaje się dzień odebrania przez WEBMOTION reklamacji w prawidłowej postaci, zawierającej wszelkie wymagane elementy i nie wymagającej uzupełnienia.
- WEBMOTION rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację, po jej rozpatrzeniu przez WEBMOTION, zostaje wysłana na kontaktowy adres poczty elektronicznej Klienta, widniejący w Systemie na Koncie z uprawnieniami Klienta.
10. ZMIANY REGULAMINU I ROZWIĄZANIE UMOWY
- WEBMOTION zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu na zasadach opisanych w punkcie 11.2 Regulaminu.
- Klient zostanie powiadomiony o takich zmianach stosownym komunikatem umieszczanym przez WEBMOTION w Panelu Systemu konta Klienta. Klient może zapoznać się ze zmianami Regulaminu i odmówić ich akceptacji przesyłając do WEBMOTION za pośrednictwem formularza kontaktowego oświadczenie o odmowie akceptacji zmian w terminie 15 dni od daty powiadomienia Klienta przez WEBMOTION o zmianie Regulaminu. Niedostarczenie do WEBMOTION odmowy akceptacji zmian w powyższym terminie jest uznawane za akceptację zmian przez Użytkownika. Przesłanie w ciągu 15 dni od daty powiadomienia Klienta przez WEBMOTION o zmianie Regulaminu do WEBMOTION odmowy akceptacji zmian jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy przez Klienta z zachowaniem 15 dniowego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, liczonego od dnia otrzymania przez WEBMOTION informacji o odmowie akceptacji zmian. W okresie wypowiedzenia, Klient obowiązuje brzmienie Regulaminu sprzed dokonanej zmiany.
- WEBMOTION zastrzega sobie możliwość zmiany zasad świadczenia usług świadczonych przez WEBMOTION w Systemie lub zmiany Cennika (w tym okresowego obniżenia opłat) w ramach ograniczonych czasowo promocji – na zasadach przewidzianych odrębnie dla takich akcji.
- Umowa z Klientem może zostać rozwiązana w przypadkach określonych w niniejszym art. 11 oraz w pozostałych przypadkach, wskazanych w Regulaminie. Rozwiązanie Umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem rozwiązania Umowy z powodu odmowy akceptacji zmian Regulaminu dokonanej w terminie wskazanym w art. 11 pkt 11.2. Rozwiązanie Umowy będzie równoznaczne z zakończeniem świadczenia usług dodatkowych, o których mowa w Regulaminie.
- Strony mogą w każdym czasie rozwiązać Umowę z zachowaniem 15 dniowego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, przesyłając formularz rozwiązania Umowy na adres drugiej strony Umowy.
- Umowa może zostać rozwiązana przez WEBMOTION ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku:
- gdy Klient narusza postanowienia Regulaminu bądź obowiązujące przepisy prawa,
- gdy stwierdzono nieprawdziwość oświadczeń złożonych przez Klient, a do których złożenia jest on zobowiązany na podstawie postanowień Regulaminu,
- gdy stwierdzono, że dane Klienta o których mowa w art. 2 pkt 2.2. są niepełne bądź nieprawdziwe.
- wskazanym w art. 7 pkt 7.7. Regulaminu.
- WEBMOTION usuwa Konta po rozwiązaniu Umowy oraz w innych przypadkach wskazanych w Regulaminie. Usunięcie Kont następuje w szczególności w przypadku usunięcia Systemu na zasadach opisanych w Regulaminie. Wraz z usunięciem Kont wszelkie dane, wprowadzone w ramach Konta (w zostaną bezpowrotnie usunięte, a usługi Systemu – niedostępne dla Klienta w ramach tego Kont. WEBMOTION zastrzega sobie możliwość zatrzymania danych lub Materiałów wprowadzonych przez Klienta w ramach Kont na potrzeby dochodzenia roszczeń związanych z usługami świadczonymi na rzecz Klienta, udostępnienia tych danych lub informacji właściwym organom na podstawie przepisów prawa oraz w innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
- Jeżeli Umowa została rozwiązana na podstawie decyzji WEBMOTION, z przyczyn wskazanych w art. 11 pkt 11.6.,lub Konta zostało usunięte Klient nie może dokonać ponownej Rejestracji w serwisie irone.pl bez uprzedniej zgody WEBMOTION.
- W okresie komercyjnego prowadzenia działalności każda ze Stron (Klient oraz WEBMOTION) może w każdej chwili zakończyć korzystanie przez Klienta z usług dodatkowych, o których mowa w Regulaminie. Zakończenie korzystania z danej usługi dodatkowej następuje poprzez przesłanie przez Stronę do drugiej Strony odpowiedniego oświadczenia, z zachowaniem okresu wypowiedzenia 15 dni.
11. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Klient oświadcza, iż wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w procesie rejestracji licencji programu .irone zgodnie z treśćią Załącznika nr 1 do Regulaminu – „Polityka Prywatności”.
12. PRZEPISY KOŃCOWE
- Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez WEBMOTION w ramach Systemu będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne właściwe dla siedziby WEBMOTION.
- Żadne inne dokumenty, poza załącznikami wskazanymi w art. 13 nie stanowią części Regulaminu.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Klient może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na inny podmiot tylko i wyłącznie za zgodą WEBMOTION.
ostatnia aktualizacja 10.07.2018
kontakt
Telefonicznie:
62 597 74 72
62 597 74 72
Poczta elektroniczna:
kontakt@irone.pl
kontakt@irone.pl